مشارکت در پویش ملی«نه به تصادف»

در آستانه سال جدید و با آغاز سفرهای نوروزی پویش ملی« نه به تصادف» با شعار شیش دونگ برانیم برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، با توجه به آغاز سفرهای نوروزی در تعطیلات سال جدید پویش ملی« نه به تصادف» با محوریت کاهش تصادفات جاده ای برگزار می شود.
این پویش ملی از یکم اسفند ماه سال 1403 آغاز و تا 15 فروردین سال 1404 ادامه خواهد داشت که اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در این پویش همراهی لازم را خواهند داشت.
پویش «نه به تصادف» نه تنها یک حرکت اجتماعی بلکه یک مسئولیت جمعی است که میتواند با همراهی مردم و اصحاب رسانه، جان بسیاری از انسانها را نجات دهد.
راە اندازی پویش «نە بە تصادف» با شعار «شیش دونگ برانیم» ابتکار عملی در راستای افزایش آگاهی عمومی درباره خطرات و عواقب ناشی از تصادفات رانندگی و تشویق به رفتارهای ایمن در دل جادهها است، پویشی که با همکاری نهادهای دولتی، سازمانهای غیر دولتی و جامعه محلی طراحی و به دنبال راهی برای ایجاد تغییر مثبت در نگرشها و رفتارهای رانندگان است.
ازآنجایی که حوادث رانندگی و تصادفات جادهای از مواردی است که با افزایش حجم تردد و سفرها لحظات شیرین تعطیلات نوروز را به خاطراتی تلخ تبدیل میکند، پیوستن بە پویش نە بە تصادف با عنوان شیش دونگ برانیم کمک خواهد کرد تا امسال نوروز را با خیالی آسوده و بدون اخبار ناگواری از تصادفات پشتسر بگذاریم.